برپایی ۵ نمایشگاه در خانه هنرمندان ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایشگاه‌های «مرزی برای دیدن»، «زیبایی در جنگ»، «رویداد هنری فاصله»، «نگاهی دیگر» و «مرثیه‌ای برای یک رویا»، از روز جمعه (۲۱ خرداد) در گالری‌های خانه هنرمندان ایران، آغاز به کار می‌کنند.

نمایشگاه «مرزی برای دیدن»، شامل ۳۲ طراحی چاپ دستی و کلاژ است و آثاری از سارا کاوه، نقاش، را دربرمی‌گیرد که از ۲۱ تا ۳۱ خرداد در گالری میرمیران، همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ میزبان علاقه‌مندان است. این نمایشگاه روز جمعه (۲۱ خرداد) ساعت ۱۷ افتتاح می‌شود.

«زیبایی در جنگ»، عنوان نمایشگاه عکسی از فاطیما حسینی است که ۲۱ تا ۳۱ خرداد در گالری ممیز خانه هنرمندان ایران دایر خواهد بود. این نمایشگاه از ساعت ۱۷ روز جمعه (۲۱ خرداد) با حضور رایزن فرهنگی سفارت افغانستان در تهران و برخی از هنرمندان تجسمی آغاز به‌کار می‌کند.

همچنین نمایشگاه «رویداد هنری فاصله» به همت گروه «سفر هنر» و با موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی در شرایط شیوع بیماری کرونا آغاز به کار می‌کند. این رویداد، قالبی مسابقه‌‍‌وار دارد و آثار ارسالی، توسط داوران بررسی و در نهایت ۳۰ اثر برای شرکت در نمایشگاه برگزیده شده‌اند که به همراه تعدادی از آثار هنرمندان مهمان در این رویداد نمایش داده خواهند شد. این نمایشگاه تا ۳۱ خرداد، همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در گالری‌های نامی و بهار، میزبان علاقه‌مندان است. افتتاحیه این رویداد، روز جمعه (۲۱ خرداد) از ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.

نمایشگاه عکس «نگاهی دیگر» با آثاری از ندا شیرازی در گالری‌ «تابستان» در روزهای ۲۱ تا ۳۱ خرداد از ساعت ۱۵ تا ۲۱ دایر خواهد بود.

نمایشگاه ابراهیم برفرازی، هنرمند نقاش، با عنوان «مرثیه‌ای برای یک رویا»، شامل منتخبی از ۶ مجموعه او و ۵۴ اثر فیگوراتیو و پرتره با محوریت به تصویر کشیدن چهره اشخاص در مرزی میان واقعیت و رویا با تعبیر خالق آن است.

بازدید از نمایشگاه‌های خانه هنرمندان ایران از ۲۱ تا ۳۱ خرداد از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برای علاقه‌مندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است.

۵۷۵۷

مجله هنری بومرا

درباره ی Ccrtpo8059642

مطلب پیشنهادی

تابلو «پسر آبی‌پوش» به لندن بازمی‌گردد

به گزارش گاردین، تابلو نقاشی مشهور «پسر آبی‌پوش» اثر توماس گینزبرا که یک قرن پیش …