پوستر دوسالانه خوشنویسی، رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پوستر ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران که صداقت جباری، از هنرمندان خوشنویس و گرافیک، آن را طراحی کرده است،  صبح امروز (دوشنبه ۳۱ خرداد)، در تالار آئینه خانه فرهنگستان هنر رونمایی شد. هادی مظفری (مدیرکل هنرهای تجسمی)، محمدحسین اسماعیلی (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و دبیر دوسالانه)، علی‌اشرف صندوق‌آبادی (نایب رئیس انجمن خوشنویسان ایران)، سجاد یارزاده (رئیس مؤسسه فرهنگی و هنری صبا)، احمد پیله‌چی (عضو شورای سیاست‌گذاری دوسالانه) و میرحیدر موسوی (رئیس انجمن خوشنویسان قزوین و عضو شورای سیاست‌گذاری دوسالانه) از حاضران در این مراسم بودند.

در آغاز این نشست، هادی مظفری گفت: «دوسالانه خوشنویسی همیشه از منظم‌ترین رویدادهای هنری بوده است و امیدواریم دوسالانه ششم خوشنویسی به نقطه عطفی در دوسالانه‌ها بدل شود و با همکاری انجمن خوشنویسان و فرهنگستان هنر، این مهم به انجام برسد.»

محمدحسین اسماعیلی، دبیر این دوسالانه نیز گفت: «۲ ویژگی مهم این رویداد، یکی توجه شورای سیاست‌گذاری و داوران به استعدادیابی جوانان زیر بیست و پنج سال و بانوان خوشنویس است که بخش ویژه‌ای را برای این گروه از هنرمندان طراحی کرده‌ایم. همچنین همکاری فرهنگستان هنر، موجب غنای پژوهش در این دوره از دوسالانه خواهد بود که با برگزاری نشست‌های تخصصی درباره عمادالکتاب به انجام خواهد رسید.

ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران، مهر و آبان ۱۴۰۰ در شهر قزوین، پایتخت خوشنویسی ایران برگزار خواهد شد.

۵۷۵۷

مجله هنری بومرا

درباره ی Ccrtpo8059642

مطلب پیشنهادی

تابلو «پسر آبی‌پوش» به لندن بازمی‌گردد

به گزارش گاردین، تابلو نقاشی مشهور «پسر آبی‌پوش» اثر توماس گینزبرا که یک قرن پیش …